The title of your home page HotDroid دانلود Lookout Security& Antivirus Protection 9.23-da2fc8f – آنتی ویروس قدرتمند اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 178
نویسنده : مهدی عابدیان

Lookout Security & Antivirus یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی گوشی خود می توانید علاوه بر افزایش امنیت اسمارت فون خود از امکان آن نظیر بکاپ گیری از فایل ها و تماس ها و پیدا کردن گوشی گم شده استفاده کنید. با نصب بودن این اپلیکیشن برروی اسمارت فون شما می توانید با خیالی آسوده به تمامی سایت های اینترنتی رفته و از وبگردی لذت ببرید و به هیچ وجه از لو رفتن حریم خصوصی شما نگران نباشید چرا که این نرم افزار وب سایت های مخرب را شناسایی و بطور خودکار بلوکه می کند و اجازه دسترسی به این وب سایت ها را به شما نمی دهد .

با این برنامه قادر خواهید بود فایل های گوشی خود را اسکن کنید و در صورت موجود بودن ویروس ، تروجان و یا کرمها آن ها را از بین ببرید و بر سرعت آن بیفزایید. یکی از ویژگی های کاربردی Lookout Security & Antivirus امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات گوشی شماست که در صورت حذف شدن آن ها بتوانید به آسانی آن ها را بازگردانی کنید.

اگر به دنبال یک آنتی ویروس کامل و رایگان هستید تا امنیت اسمارت فون خود را بالا ببرید Lookout Security & Antivirus را به شما پیشنهاد میکنیم و جدیدترین نسخه ی آن را می توانید به صورت رایگان از هاتدیروید دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v9.23-da2fc8f :

* رفع باگ های نرم افزاری و بهبود عملکرد



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود Lookout Security& Antivirus Protection 9/23-da2fc8f – آنتی ویروس قدرتمند اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: